-
Szurmo
oprawa miękka
typowe zagięcia ; lekkie przykurzenia
wydanie 2
powieść detektywistyczna
drugi tom „”trylogii marsylskiej”” -
-
-
-
Ta, którą nigdy nie byłam
Zarysowania, zadarcia obwoluty.
To nie tylko pejzaż wewnętrzny kobiety sukcesu i analiza psychologiczna pokolenia awansu społecznego. To również scena konfrontacji dwóch światów, które dzieli poziom życia."
-
Ta, którą nigdy nie byłam
Obtarcia, zarysowania obwoluty, autograf autorki.
,,Powieść o rozdwojeniu jaźni, poszukiwaniu tożsamości i codziennych wyborach, które w każdej chwili mogą skierować nasze życie w najmniej oczekiwaną stronę. "
-
Tabu
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
„”Marcie nie podoba się sposób życia jej rodziców, ale nigdy by ich nie okłamała. Marek podziwia swojego ojca, lecz okłamuje go na każdym kroku. Każda z postaci w tej książce ma swój odrębny charakter i pogląd na świat. Martę wychowywał liberalny Jacek ojciec Marka uważał, że mężczyzna musi być twardy. Starcie dwóch skrajnie różnych mentalności ożywia akcję jak w hollywoodzkim filmie, dając w efekcie powieść familijną, książkę o rozmowie, jaka winna się toczyćmiędzy rodzicami, a ich wkraczającymi w dorosłe życie dziećmi. „” -
-
-
Tabu
Zarysowania okładek.
,, Autorka prowokuje do rozważań na temat dobra i zła, sensu i bezsensu trzymania się okreslonych zasad, szacunku dla tradycji, granic tolerancji, właściwych relacji między rodzicami i dziećmi."
,,Książka nie tylko dla nastolatków, ale także rodziców i nauczycieli, którzy chcą zrozumieć punkt widzenia dzieci."
-
Tabu
Zarysowania, niewielkie naddarcia obwoluty.
,,Mroczny moralitet na temat prawdy, winy i sprawiedliwości.''
-
Tajemnicza rana. Mit czołgu-pułapki w Powstaniu Warszawskim
Pieczątka informacyjna na stronie monograficznej autora. Niewielkie ślady użytkowania.
-
-
-
-
-
-
-
Tara Duncan w pułapce Magistra
Obtarcia okładek.
,,Tara Duncan to nastoletnia czarodziejka, spadkobierczyni potężnego cesarstwa Omois w Tamtym Świecie."
-
Teoria opanowania trwogi
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Debiut prozatorski jednego z najbardziej utalentowanych polskich muzyków. To powieść pokoleniowa opisująca ważny etap przemiany duchowej dzisiejszych trzydziestokilku- i czterdziestolatków, którzy jako ostatni dojrzewali w dawnym ustroju, chodzili spotykać się przy trzepaku i pamiętają jeszcze dwa analogowe programy w telewizji. ''