-
-
-
Konsul honorowy
Oprawa twarda w materiale z obwolutą. Obwoluta powycierana, rogi lekko zagięte.
-
Kościół a kultury
Okładka miękka powycierana, grzbiet przełamany, rogi lekko zagięte.
Wydanie I. Nakład 4000+350 egz. -
Kościół w Chochołowie
Oprawa twarda w materiale powycierana, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Pieczątka imienna.
Wymaga podklejenia -
Kościół w społeczeństwie przemysłowym
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Grzbiet odkształcony -
-
Król trędowaty
Obtarcia, zadarcia okładek.
,,Kontynuacją powieści Krzyżowcy. Jest osnuta wokół losów młodocianego, nieuleczalnie chorego króla Baldwina IV i jego heroicznych, choć daremnych zabiegów o uratowanie królestwa Jerozolimy. ''
-
-
-
-
Królowa Jadwiga
Obtarcia, naddarcia, zagniecenia obwoluty, przykurzenia.
,,Królowa Jadwiga, jedna z najpopularniejszych i najpiękniejszych postaci historycznych, otoczona legendą i czcią, jawi się nam w książce niejako w podwójnym zwierciadle. Nic nie tracąc ze swojego religijnego wymiaru zyskuje wymiar postaci historycznej uwikłanej w splot wydarzeń, o których mówią kroniki historyczne."
-
Krzak gorejący
Druga część opowieści o Paulu Selmerze i jego rodzinie rozpoczyna się na tle wydarzeń I wojny światowej.
-
Książki Instytutu Wydawniczego PAX – przewodnik
Oprawa twarda w materiale z obwolutą. Obwoluta powycierana i uszkodzona, rogi lekko zagięte.
-
Księga dni
Okładka miękka, przykurzenia. Pieczątka prywatnej kolekcji. Wydanie I. Nakład 5000+330 egz.
-
-
-
-
Łagodne oko błękitu
Obtarcia, zadarcia okładek, przykurzenia.
,,Ta historia tragicznej miłości młodziutkiej pary, polskiej więźniarki i niemieckiego strażnika – ujęta w opowieść współwięzionej nauczycielki dziewczyny – jest świadomą parafrazą dramatu Szekspira o Romeo i Julii.''
-
Laickość
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Autor w krótkim rysie historycznym przedstawia, jak – wraz z pojawieniem się myśli krytycznej i osłabieniem dominującej politycznej roli religii – kształtowały się różne sposoby rozumienia tego terminu i koncepcje organizacji opartego na zasadzie laickości społeczeństwa. ''