-
Alianse strategiczne
Obtarcia, zarysowania, zadarcia okładek, dedykacja od autorki na stronie przedtytułowej.
,,Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw."
-
-
Człowiek w firmie. Bez obaw i z ochotą.
Praktyczny poradnik z zakresu zarządzania sobą i relacjami w pracy, skierowany zarówno do specjalistów, menedżerów pokolenia Y, jak i doświadczonych liderów.
-
Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji wiedzy
Obtarcia, zarysowania, zadarcia okładek.
,,Profesjonalny zespół autorów przygotowując omawianą pracę, skoncentrował uwagę na współczesnym paradygmacie nowoczesnej gospodarki, za który uznał przekształcenie zasobów ludzkich w kapitał ludzki w procesie elastycznego zarządzania tym kapitałem."
-
Etyka dziennikarska
Zarysowania, zadarcia okładek.
,,Książka podejmuje problematykę etyki dziennikarskiej. Jest ona tu przedstawiona problemowo, w szerokiej filozoficznej perspektywie.''
-
-
-
Informacja zarządcza w procesie formułowania i realizacji strategii firmy- wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw
Obtracia, zarysowania, zadarcia okładek.
,,Książka jest podsumowaniem prac prowadzonych w ramach projektu badawczego poświęconego systemowi informacji dla potrzeb projektowania i realizacji strategii. Stanowi niezbędne kompendium wiedzy dla menedźerów i ekspertów zajmujących się zarządzaniem strategicznym."
-
-
-
-
Kobiety i rodziny powstańców styczniowych zesłanych w głąb Rosji
Bohaterami tej książki są osoby najbliższe uczestnikom spisków i walk – rodzice, dzieci, ale głównie kobiety: żony, matki i siostry. To one znalazły się przed trudnym wyborem – pożegnać najbliższe im osoby na długie lata czy dzielić najpierw trudy podróży, a następnie życia w surowych warunkach Syberii. Decyzje i czyny tych kobiet były często niezwykle heroiczne, nie mniej niż ich mężów, synów i braci, którzy z bronią w ręku walczyli w powstaniu styczniowym.
-
-
Lojalność klienta a rozwój organizacji
Obtarcia, zadarcia okładek, wklejona prywatna dedykacja.
,,Książka zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację."
-
Marketing a podatki w 2009 roku. Reklama, reprezentacja, promocja. Skutki w PIT, CIT i VAT
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
-
Międzynarodowe stosunki gospodarcze u progu XXI wieku
Okładka miękka powycierana, rogi pozaginane, przykurzenia.
-
Negocjacje: jednostka, organizacja, kultura
Perspektywa jednostki postrzegającej negocjacje jako zbiór umiejętności i narzędzi działania, przedstawiono tu cały szereg taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających.
-
Negocjacje. Jednostka, organizacja, kultura.
Zarysowania, zadarcia okładek.
,,Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukują wyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.''
-
Podstawy rachunkowości (dwa tomy): Wykład + zadania i rozwiązania
Okładka miękka, rogi zagięte, przykurzenia.
-