-
-
-
-
-
Człowiek i jego świat
Okładka miękka, rogi lekko zagięte. Zaznaczenia fragmentów tekstu ołówkiem
-
Korporacje transnarodowe – Jeden temat różne spojrzenia
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
-
-
Nowe trendy w reklamie. Między nauką a praktyką.
Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam.
Pozycja zainteresuje zarówno teoretyków (psychologów, specjalistów z zakresu marketingu i zarządzania, a nawet antropologów kulturowych), którzy prowadzą badania nad spostrzeganiem przez ludzi reklamy, jak i praktyków koncentrujących się raczej na kwestii skuteczności przekazu reklamowego.
-
Nowoczesność jako doświadczenie – dyscypliny, paradygmaty, dyskursy
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
-
Ocena wewnęrzna jakości kształcenia w szkołach wyższych
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
-
Oddziaływania psychologiczne na rzecz integracji osób z ograniczeniami sprawności
Okładka miękka,
-
-
-
Społeczna przestrzeń internetu
Zarysowania, zadarcia okładek.
,,W jaki sposób Internet wpływa na zachowania międzyludzkie? Czy jest w stanie zastąpić nam zwykłe codzienne kontakty z ludźmi?''
-
-
-
-
-
-