-
-
-
Ta, którą nigdy nie byłam
Zarysowania, zadarcia obwoluty.
To nie tylko pejzaż wewnętrzny kobiety sukcesu i analiza psychologiczna pokolenia awansu społecznego. To również scena konfrontacji dwóch światów, które dzieli poziom życia."
-
Ta, którą nigdy nie byłam
Obtarcia, zarysowania obwoluty, autograf autorki.
,,Powieść o rozdwojeniu jaźni, poszukiwaniu tożsamości i codziennych wyborach, które w każdej chwili mogą skierować nasze życie w najmniej oczekiwaną stronę. "
-
-
Tajemna historia Moskwy
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
„”Każde miasto ma swoje sekretne miejsca. Wieki pełne mrocznych historii sprawiły, że stolica Rosji ma takich miejsc wyjątkowo dużo. Współczesność przenika się tu z przeszłością w sposób subtelny i magiczny. Mieszkańcy Moskwy szukając schronienia przed problemami współczesnego życia mogą czasem trafić do niezwykłych miejsc. Wystarczy jeden nieostrożny krok, żeby znaleźć się w mrocznym, baśniowym świecie pełnym magii, płaczących drzew, gadających ptaków, wygnanych wieki temu pogańskich bóstw i baśniowych stworzeń. Tu można usłyszeć najdziwniejsze z opowieści. Trzeba tylko cierpliwie nadstawiać uszu. Ekaterina Sedia napisała książkę niezwykłą o zderzeniu dwóch światów. Kapitalistycznej i nowoczesnej Moskwy z magicznym światem starorosyjskich baśni. Tuż pod powierzchnią szarej rzeczywistości kryje się inny świat. Mroczny, niebezpieczny, ale i zarazem piękny. Tu wszystko jest możliwe. Niepokojący klimat powieści porównywany jest przez krytyków z dziełami Bułhakowa. Ta książka to jedna z najważniejszych pozycji współczesnej literatury rosyjskiej. Główną bohaterką powieści jest Galina, młoda kobieta mająca na głowie zwyczajne problemy codziennego życia. Zostaje zaplątana w wir tajemniczych wydarzeń i razem z milicjantem prowadzącym śledztwo w sprawie tajemniczych zaginięć musi na nowo poznać otaczający ją świat. Wspólne poszukiwania prowadzą ich do podziemnego królestwa, do krainy zawieszonej między rzeczywistością i fantazją. Do świata, gdzie honor ma znaczenie, a dobro i zło są tym, czym były u zarania dziejów. „” -
Tajemna historia Moskwy
Obtarcia okładek, przykurzenia.
,,Wysmakowana powieść fantasy, z akcją osadzoną w ukrytym podziemnym świecie kapitalistycznej od niedawna Rosji, napisana przez byłą moskowiankę."
-
-
-
Tajemnica markiza de Valfierno
Oprawa twarda
Wyrafinowana literacko powieść sensacyjno-przygodowa z rozbudowaną psychologią i tłem obyczajowym, osnuta wokół słynnej kradzieży Mona Lisy z paryskiego Luwru w 1911 roku. Rzecz o wielkich pieniądzach, chorych ambicjach i niszczącej obsesji posiadania. Historia gigantycznego oszustwa i niezwykłego oszusta: niejakiego hrabiego de Valfierno. Ten człowiek-enigma całe życie zmieniał tożsamości, zacierając po sobie wszelkie ślady. Zdumiewająca intryga odsłania się powoli i z wielu stron jednocześnie, jest jak układanka z puzzli, rozsianych po Argentynie, USA i Europie przełomu XIX i XX wieku.
-
Tajemnica markiza de Valfierno
Oprawa twarda
Oparta na faktach, niezwykła historia najzuchwalszej w dziejach kradzieży dzieła sztuki.
21 sierpnia 1911 roku z sal Luwru został skradziony jeden z najcenniejszych obrazów świata, „”Mona Liza”” Leonarda da Vinci, zwany „”Giocondą””. Fakt ten wyszedł na jaw dopiero po dwóch dniach. Opinia publiczna była zbulwersowana, oskarżano policję o opieszałość. Przesłuchani zostali Guillaume Apollinaire i Pablo Picasso. Niestety, nikogo nie schwytano.
Kim był ten, który dokonał tak zuchwałego czynu?
Kto w szczegółach opracował genialny plan kradzieży?
Jak udało się oszukać tak wielu znawców sztuki?
Poznajcie markiza Eduardo de Valfierno… -
-
-
-
Tajemnice miłości, czyli co kobiety powinny wiedzieć o seksie
Okładka miękka powycierana, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Tajemnicze dzieje Polski
Zarysowania, zadarcia okładek.
,,Książka jest próbą nowego spojrzenia na niewyjaśnione dotąd kwestie w historii Polski."
-
-
-
-
Taniec nad przepaścią
Zadarcia i zagniecenia okładek i rogów.
"Prawdziwy mag nie ma przyjaciół. I nie wierzy w miłosierdzie bogów, którzy lubia zadawać zagadki. Zwłaszcza gdy stawką jest ludzka dusza."