-
Jak poznać swoją inteligencję seksualną
Okładka miękka zagięta, rogi powycierane, przykurzenia na brzegu kartek.
-
-
-
-
-
-
Jak przemawiać publicznie i nie wyjść na idiotę
Zarysowania, zadarcia, zagniecenia okładek, przykurzenia.
,,Podstawowe zasady przemawiania."
-
Jak przestać się kłócić/ 10 etapów wychodzenia z konfliktu.
Obtarcia, zarysowania okładek.
,,Autorka wyjaśnia, w jaki sposób zmienić nasze zachowania i opanować trudną sztukę dyskutowania; pokazuje, że różnice zdań mogą stać się źródłem siły związku, a nie przyczyną konfliktu."
-
-
-
Jak przezwyciężyć stres. Książka o sposobach odpoczynku i o pozytywnym podejściu do życia.
Zarysowania okładek i rogów.
-
Jak przezwyciężyć zmęczenie
Obtarcia okładek, na czwartej stronie wpisany numer.
,,Znajdź przyczynę zmęczenia i dowiedz się, jak z nim walczyć!"
-
Jak przeżyć szkołę
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
Autor przybliża nam problemy typowe dla profesji nauczyciela w rożnych typach szkół. Towarzyszy mu przy tym motyw przewodni – jak nauczyciel powinien przeżyć szkolę, ale przeżyć w sensie duchowym, wartościowym, by sprawiało mu to autentyczną radość i satysfakcję.
-
Jak radzić sobie z alergią u dziecka
Obtarcia, zarysowania, zadarcia okładek.
,,W książce omówiono typy alergii oraz związane z nimi sposoby leczenia."
-
Jak radzić sobie z mężczyzną i nie zwariować
Obtarcia, zarysowania okładek.
,,Szkoła przetrwania dla kobiet."
-
-
Jak rozmawiać z tymi co stracili nadzieję
Zarysowania okładek, przykurzenia.
,,Książka z serii Psychologia podręczna jest o tym jak uruchomić w sobie życzliwość wobec drugiego człowieka, jak się nie bać jego rozpaczy i własnego poczucia, że nie umiemy pomóc."
-
-
Jak rozpoznać czy dziecko sięga po narkotyki
Okładka miękka powycierana, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Jak rozwiązać biurowe konflikty
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
Czy któryś pracownik widział kiedyś szczęśliwego szefa? Nawet gdy kasa pęka w szwach, obrót jest za niski! Nawet gdy pracownicy wypruwają sobie żyły, robią za mało! Nawet gdy koszty wynagrodzeń spadają, są za wysokie! A czy któryś szef spotkał kiedyś zadowolonego pracownika? Wystarczy, że drzwi do gabinetu szefa uchylą się, a już pojawia się kolejny podwładny, który domaga się podwyżki, bardziej elastycznych godzin pracy albo monitora komputerowego o mniejszym promieniowaniu. Biuro stało się dla wielu ludzi obszarem kryzysowym, miejscem, gdzie pracownicy i szefowie irytują się nawzajem. Autor książki z przymrużeniem oka traktuje biurowe nieporozumienia jednocześnie dając rady, jak się ich wystrzegać.