-
Marketing plan, czyli jak zdobyć klienta
Okładka miękka.
Planowanie jest jedną z najważniejszych funkcji zarządzania. Plan rozwoju przedsiębiorstwa czy business plan są podstawą całego przedsięwzięcia. Plan marketingowy jest tylko jedną z części planu rozwoju, stąd też proces przygotowania go musi być zintegrowany z całym procesem planowania i opracowywania budżetu w przedsiębiorstwie.
Z racji sporych zmian w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych przeniesiono nacisk z planowania długoterminowego na wprowadzenie planów działań, które dają widoczne, szybkie rezultaty. Rezultaty te z kolei warunkują plany na dłuższe okresy. To nowe planowanie „”strategiczne”” umożliwia natychmiastowe reagowanie i wykorzystanie informacji w miarę ich pozyskiwania. Takie właśnie podejście przyjmują planiści marketingowi.
W celu przygotowania planu rozwoju przedsiębiorstwo musi ustalić cele całej firmy, przeprowadzić badania oraz przygotować plany dla poszczególnych działów. Wszystkie plany należy zestawić w jeden skoordynowany plan (corporate plan), pamiętając, że plan marketingowy jest również jednym z nich.
Sprzedaż to przekonywanie klientów do nabycia produktu, stanowi ona tylko jeden aspekt procesu marketingowego. Marketing zajmuje się odkrywaniem potrzeb klienta i dopasowywaniem produktów i usług dla ich realizacji, co w efekcie przynosi zysk przedsiębiorstwu.
Marketing obejmuje:
– możliwości przedsiębiorstwa,
– żądania klientów,
– środowisko marketingowe, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo. -
Marketing producenta i eksportera
Okładka miękka powycierana, rogi lekko zagięte, przykurzenia. Blok kartek przykurzony.
-
Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Rynek-marketing-nabywca. Strategie marketingowe
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
-
Marketing ubezpieczeń na życie
Okładka miękka
Publikacja omawia w sposób wnikliwy i obszerny zasady, metody, procedury, efekty i znaczenie marketingu w działalności firm zajmujących się ubezpieczeniami na życie. Rynek tego typu ubezpieczeń w naszym kraju wchodzi w fazę rozwoju i wymaga specyficznych, odmiennych niż w przypadku ubezpieczeń gospodarczych, działań marketingowych. Tę specyfikę abstrakcyjnego produktu, jakim są ubezpieczenia na życie, autorzy akcentują w pracy, potwierdzając rozważania teoretyczne przykładami z praktyki.
Książka adresowana jest do kadr kierowniczych, pracowników i agentów towarzystw ubezpieczeniowych, wykładowców i studentów. -
-
-
-
Marketing w systemie kultury fizycznej (wydanie II poprawione i rozszeżone)
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Marketing w turystyce
Okładka miękka, rogi zagięte, przykurzenia.
Zaznaczenia fragmentów tekstu -
Marketing wystawienniczy, czyli jak odnieść sukces na targach
Okładka miękka lekko powycierana.
-
Marki, wynalazki, wzory użytkowe – Ochrona własności przemysłowej
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
-
-
Marks. Kapitał. Biografia.
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Niezwykle atrakcyjna interpretacja dzieła Marksa. Przedstawienie kluczowych terminów myśli Marksowskiej m.in. teorii wartości dodanej, fetyszyzmu towarowego. Bogato cytowana korespondencja Marksa stanowi użyteczną pomoc w zrozumieniu jego dzieła.''
-
-
-
Marley i ja
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Historia psa Marleya bawi i wzrusza do łez. Wreszcie zrozumiesz własnego psa i sens własnego życia."
-
-
Marmurowy Faun
Okładka miękka pożółkła i powycierana, ślady po zawilgoceniu, rogi lekko zagięte.
-