-
-
-
-
-
Życie Pi
Zarysowania, zadarcia okładek.
,,Rozbitek na środku Oceanu Spokojnego przez siedem miesięcy dzieli szalupę ratunkową z tygrysem bengalskim."
-
Życie Pi
Niewielkie slady użytkowania.
,,Rozbitek na środku Oceanu Spokojnego przez siedem miesięcy dzieli szalupę ratunkową z tygrysem bengalskim."
-
-
-
Życie po japońsku
Okładka miękka z obwolutą. Obwoluta powycierana, rogi lekko zagięte. Na tylnej okładce żółty ślad po dymie papierosowym.
Od pięknych, drewnianych rezydencji w starojapońskim stylu dzielą przechodnia grube, kamienne mury i zawarte na głucho bramy. Parterowe, liche domki, w których nadal mieszka większość obywateli Nipponu, starają skryć się za bambusowymi płotami i kępami azalii. Lokatorzy wielkich bloków, danchi, nawet jeżeli żyją na wysokich piętrach, przesłaniają okna kratownicą cienkich listewek obciągniętych białym, matowym papierem. Każdy tu usiłuje odizolować swe rodzinne ognisko od zewnętrznego świata, zakreślić coś na kształt magicznego koła, by czuć się w jego obrębie bezpiecznie, jak w ramionach matki… -
-
Życie po mężczyźnie
Obtarcia, zarysowania okładek.
,,Jest to portret kobiety świadomej, która nic już nie musi. W swojej najbardziej dojrzałej powieści autorka podejmuje literacką grę z rzeczywistością: pisze książkę w książce, której wiodącym motywem jest zbrodnia doskonała."
-
-
Życie po miejsku
Zadarcia i zagniecenia okładek i rogów.
"Problemy umiastowienia i urbanizacji."
-
Życie po ocaleniu. Testament Jurka.
Niewielkie ślady użytkowania.
,,O przyjaźni młodej Niemki i Polaka, byłego więźnia Auschwitz."
-
-
Życie po śmierci
Okładka miękka powycierana, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Z okładki:
Ian Wilson, autor światowego bestselleru o Całunie Turyńskim, przedstawia w swej najnowszej książce różnorodne świadectwa dotyczące wiary w życie po śmierci, poddając je sceptycznej, krytycznej analizie z punktu widzenia wiarygodności, logiki, krytyki źródeł historycznych, psychologii, medycyny. Analizuje starożytne wierzenia na temat życia pozagrobowego, wiarę ludów prymitywnych w stały kontakt żyjących ze zmarłymi, wiarę w reinkarnację, mistyczne przeżycia tak wielkich wizjonerów, jak Swedenborg czy W. James. Dużą część książki poświęca doświadczeniom z cofaniem się w czasie pod hipnozą, a także doświadczeniom parapsychologicznym i badaniom psychologicznym wielu uczonych, którzy już po Moodym zajmowali się naukowo relacjami osób reanimowanych. Obnażając wątpliwe strony wielu świadectw, autor dochodzi jednak do wniosku, że patrząc na to wyłącznie z naukowego punktu widzenia, „”coś”” w człowieku wydaje się rzeczywiście „”przeżywać”” śmierć biologiczną. -
-
-
-