-
-
-
Biznesplan w 10 krokach
Obtarcia, zarysowania okładek, delikatne zagniecenia rogów.
,,Przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu."
-
Deutsch in Büro – korespondencja handlowa, rozmowy kwalifikacyjne, raporty, prezentacje, telefonowanie, negocjacje, listy intency
Okładka miękka zagięta, rogi powycierana, książka podpisana
wydanie 2
-
Finansowanie dla startupów. Jak negocjować z inwestorem. Przewodnik praktyka.
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Poradnik dla osób zakładających startupy i negocjujących umowy z inwestorami.''
-
Firmy rodzinne. Jak osiągnąć sukces w sztafecie pokoleń.
Autorzy tej książki przedstawiają skuteczne sposoby, metody i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwami „familijnymi” różnych branż i wielkości.
-
Grasz swoimi pieniędzmi, czy pieniądze grają tobą? 15 sposobów na lepsze zarządzanie finansami osobistymi.
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Poradnik zawiera wiele szczegółowych – i często zaskakujących – wyliczeń, które łączy napisana ze swadą narracja autora, dzielącego się z czytelnikami bogatym doświadczeniem nabytym w trakcie licznych prowadzonych przez siebie szkoleń z dziedziny finansów osobistych.''
-
-
Jest alternatywa. Każdy wie tyle, ile chce, szczególnie w polityce.
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Trzecia Rzeczpospolita trwa już dłużej niż Druga, międzywojenna. Czesław Bielecki podsumowuje, czego przez te 25 lat dokonaliśmy, a jakie problemy czekają jeszcze na rozwiązanie."
-
-
-
Krawędzie czasu
Okładka miękka wytarta, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Pieczątka oraz dużo wpisów -
Kryzys inteligencji – szkic o niezdolności elit do zmian
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
-
-
-
Leksykon bankowo-giełdowy
Obtarcia okładek, przykurzenia, podpis właścicielski na stronie przedtytułowej.
,, Leksykon powstał w okresie transformacji gospodarki, poprzedzającym przystąpienie Polski do Unii Europejskiej."
-
Marketing internetowy
Zarysowania okładek, zadarcia, zagniecenia rogów.
,,Twoja firma widoczna w internecie."
-
Marketing producenta i eksportera
Okładka miękka powycierana, rogi lekko zagięte, przykurzenia. Blok kartek przykurzony.
-
Marketing ubezpieczeń na życie
Okładka miękka
Publikacja omawia w sposób wnikliwy i obszerny zasady, metody, procedury, efekty i znaczenie marketingu w działalności firm zajmujących się ubezpieczeniami na życie. Rynek tego typu ubezpieczeń w naszym kraju wchodzi w fazę rozwoju i wymaga specyficznych, odmiennych niż w przypadku ubezpieczeń gospodarczych, działań marketingowych. Tę specyfikę abstrakcyjnego produktu, jakim są ubezpieczenia na życie, autorzy akcentują w pracy, potwierdzając rozważania teoretyczne przykładami z praktyki.
Książka adresowana jest do kadr kierowniczych, pracowników i agentów towarzystw ubezpieczeniowych, wykładowców i studentów.