-
Teatr Ateneum w Warszawie 1928-1978
Oprawa twarda. Uszkodzenie na grzbiecie w górnej części.
-
-
Teatr cudów
Okładka miękka z obwolutą, przykurzenia. Pieczątki biblioteczne. Ostatnia kartka uszkodzona.
-
Teatr dawnej Polski – budynki, dekoracje, kostiumy
Oprawa twarda w materiale z obwolutą. Obwoluta powycierana ze śladami po zawilgoceniu. Nakład 2289 egz.
-
Teatr dawnej Polski – Budynki, Dekoracje, Kostiumy
Oprawa twarda w materiale z obwolutą. Obwoluta powycierana, rogi lekko zagięte. Pofalowania kartek, przykurzenia.
Nakład 2000+289egz. Wydanie I. -
Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy
Historia sceny, liczne zdjęcia, kolorowe reprodukcje plakatów.
-
Teatr Dramatyczny w Warszawie
Oprawa twarda z obwolutą, przytarcia, zadarcia obwoluty, lekkie przykurzenia.
-
-
Teatr japoński – Powrót do przeszłości
Okładka miękka, rogi zagięte, przykurzenia.
Pieczątka -
-
-
Teatr Jaracza
Oprawa twarda w materiale z obwolutą. Obwoluta powycierana i uszkodzona, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Teatr Kwadrat – Zespół Artystyczny Teatru Kwadrat (sezon 2001/2002)
Pamiątkowy album fotograficzny z aktorami Teatru Kwadrat. Oprawa twarda.
-
Teatr mojego życia
Oprawa twarda w materiale z obwolutą. Obwoluta powycierana, brzegi kilku kartek zagięte.
-
Teatr na Zamku Królewskim w Warszawie.
Nakład 5000 egz. Zadarcia i zagniecenia okładek i rogów. Okładka miękka.
-
Teatr Narodowy w Poznaniu 1973-1983
Oprawa twarda w materiale z obwolutą, przykurzenia. Nakład 1000 egz.
-
-
-
-
Teatr Pokolenia
Oprawa twarda w materiale, przykurzenia. Nakład 1700 egz. plus 234 egz. Wydanie I.
Fragment rozdziału pierwszego:
„”W sierpniu 1948 roku prasa łódzka podała, że w Domu Żołnierza przy ul. Daszyńskiego, w miejsce Teatru Kameralnego, którego zespół przeniósł się do Warszawy, ma powstać nowy teatr pod nazwą – Teatr Nowy. Nowość nowego teatru była wielkoraka i wszechstronna, dotyczyła bardzo młodego wieku zespołu – w większości świeżo wypuszczonych wychowanków łódzkiej szkoły teatralnej Leona Schillera (23 osoby w wieku 23-27 lat, do których przyłączyło się paru starszych aktorów); odniosła się do programu artystycznego, do repertuaru, organizacji, do zapowiedzi i planów, które wydawały się równie szokujące i śmiałe, co naiwne i mało realne. (…)