-
-
Marika
Okładka miękka powycierana i zagięta, grzbiet odkształcony, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Marilyn, ostatnie seanse
Oprawa twarda z obwolutą, obwoluta lekko pofalowana na krawędziach, rogi okładki lekko wgniecone
-
-
-
-
Market Leader – Pre-Intermediate Business English Course Book
Okładka miękka powycierana i zagięta, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Notatki ołówkiem -
Market Leader Pre-Intermediate Business English Prastice Flie
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Notatki ołówkiem -
-
-
Marketing – punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Okładka miękka lekko powycierana, rogi lekko zagięte.
-
-
-
Marketing / Badania Marketingowe
Oprawa miękka, lekkie przetarcie krawędzi okładki, lekkie przybrudzenie bloku kartek, podkreślenia w tekście zakreślaczem, zestaw dwóch książek, 644 + 889 str.
-
Marketing a podatki w 2009 roku. Reklama, reprezentacja, promocja. Skutki w PIT, CIT i VAT
Okładka miękka, rogi lekko zagięte.
-
-
-
-
-
Marketing plan, czyli jak zdobyć klienta
Okładka miękka.
Planowanie jest jedną z najważniejszych funkcji zarządzania. Plan rozwoju przedsiębiorstwa czy business plan są podstawą całego przedsięwzięcia. Plan marketingowy jest tylko jedną z części planu rozwoju, stąd też proces przygotowania go musi być zintegrowany z całym procesem planowania i opracowywania budżetu w przedsiębiorstwie.
Z racji sporych zmian w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych przeniesiono nacisk z planowania długoterminowego na wprowadzenie planów działań, które dają widoczne, szybkie rezultaty. Rezultaty te z kolei warunkują plany na dłuższe okresy. To nowe planowanie „”strategiczne”” umożliwia natychmiastowe reagowanie i wykorzystanie informacji w miarę ich pozyskiwania. Takie właśnie podejście przyjmują planiści marketingowi.
W celu przygotowania planu rozwoju przedsiębiorstwo musi ustalić cele całej firmy, przeprowadzić badania oraz przygotować plany dla poszczególnych działów. Wszystkie plany należy zestawić w jeden skoordynowany plan (corporate plan), pamiętając, że plan marketingowy jest również jednym z nich.
Sprzedaż to przekonywanie klientów do nabycia produktu, stanowi ona tylko jeden aspekt procesu marketingowego. Marketing zajmuje się odkrywaniem potrzeb klienta i dopasowywaniem produktów i usług dla ich realizacji, co w efekcie przynosi zysk przedsiębiorstwu.
Marketing obejmuje:
– możliwości przedsiębiorstwa,
– żądania klientów,
– środowisko marketingowe, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo.