-
Bezpieczeństwo pracy w górnictwie odkrywkowym
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Grzbiet wyblakły. -
Bezpieczna przystań
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Pewnego dnia do nadmorskiego miasteczka przyjeżdża tajemnicza młoda kobieta o imieniu Kate. Poznaje Alexa,wdowca z dwójką dzieci…"
-
-
-
-
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne polskich przedsiębiorstw. Impilacje dla teorii i praktyki.
Obtarcia, zarysowania okładek.
,,Książka omawia zagadnienia dotyczące kapitałowej ekspansji zagranicznej polskich spółek. Stanowi kompendium wiedzy o umiędzynarodowieniu polskich przedsiębiorstw i jest skierowana zarówno do teoretyków, jak i praktyków gospodarczych."
-
-
Bezsenność
Zarysowania, zadarcia, zagniecenia okładek.
,,Ralph Roberts cierpi na bezsenność. Im krócej sypia, tym dziwniej postrzega świat i ludzi – wydaje mu się, że zaczyna widzieć ich aury, a także tajemnicze istoty towarzyszące zgonom jego znajomych i przyjaciół.''
-
-
-
-
-
-
Bhagavad-Gita – taką jaką jest
Obtarcia, zadarcia obwoluty, przykurzenia.
,,Bhagawadgita przez większość hindusów jest uważana za pismo święte, najbardziej reprezentatywne dla ich religii i filozofii. Utwór jest skomponowany w formie dialogu filozoficznego. Treścią Bhagawadgity jest rozmowa między królem Ardźuną a woźnicą jego rydwanu, wodzem plemienia Jadawów, w którego wcielił się Bóg Kryszna. ''
-
Bhartrhariego strof trzykroć po sto. o mądrości życia. O namiętności miłosnej i o wyrzeczeniu.
Obtarcia, zadarcvia, zagniecenia obwoluty, przykurzenia.
,,Aforyzmy Bhartrhariego, klasyka literatury sankryckiej, najstarszej z literatur indyjskich.''
-
-
Biała Gejsza [Moje trzy miesiące w Japonii]
Okładka miękka, rogi pozaginane, przykurzenia.
Autorka przez trzy miesiące pracowała w tokijskim klubie „”Greengrass”” jako gejsza. Inteligentna i urodziwa, wydawała się idealną kandydatką na hostessę, będącą „”głębokim dekoltem i wysokim IQ”” w jednym. Nie przewidziała, że nocne życie wśród milionerów, pełne zabawy, alkoholu i narkotyków, wciągnie ją tak, iż straci nad sobą kontrolę…
Wyjątkowo szczera, bezpretensjonalna i pozbawiona pruderii opowieść o upadku na samo dno na tle zaskakującej, dla nas dziwacznej rzeczywistości współczesnej Japonii. -
-
-