-
-
Język dwulatka
Zarysowania, zadarcia okładek.
,,Magiczny świat dwuletniego dziecka wymaga odpowiedniego postępowania. Autorka proponuje rodzicom rozwiązania, które zakładają, że każde dziecko jest inne i niepowtarzalne.''
-
-
Język górnołużycki w „De Originibus Linguae Sorabicae” Abrahama Frencla (1693-1696)
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
Wydanie I
Nakład 370-120 egz. -
-
-
-
Język hiszpański dla zaawansowanych
Obtarcia, zadarcia okłdek, zagniecenia rogów, przykurzenia.
,,Kontynuacja podręcznika Język hiszpański dla początkujących."
-
Język hiszpański w 30 dni
Zarysowania, zadarcia okładek, brak kasety.
,,Kurs podstawowy dla samouków.''
-
-
-
Język i społeczeństwo [seria: Panorama]
Okładka miękka wytarta, rogi pozaginane, przykurzenia.
Z okładki:
Język jest faktem społecznym – o tym wie każdy z własnego doświadczenia. Stwierdzenie to jest więcej niż truizmem, problem socjalnej natury języka stanowi podmiot różnorakich refleksji i rozległych badań. Książa niniejsza zawiera 12 studiów, które ujmują tę problematykę w różnych przekrojach i z różnych punktów widzenia. (…) -
Język łaciński – podręcznik dla lektoratów szkół wyższych
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Język łaciński – podręcznik dla średnich szkół medycznych [roczny kurs nauki]
Okładka miękka, rogi lekko zagięte, przykurzenia.
-
Język łaciński – podręcznik dla studentów medycyny
Obtarcia, zaplamienia, zagniecenia okładek, przykurzenia, notatki ołówkiem, pieczątki pobiblioteczne.
,,Wprowadzenie do poznania łaciny dla studentów medycyny."
-
Język łaciński dla lektoratów uniwersyteckich
Zadarcia i zagniecenia okładek i rogów. Przebarwienia okładek i stronic.
-
-
-
Język łaciński dla prawników
Obtarcia, zadarcia, zagniecenia okładek, przykurzenia.
,,Podręcznik uniwersytecki, używany i sprawdzony na wydziałach prawa.''
-
Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Niewielkie ślady użytkowania.
,,Przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji.''