Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie.

10.00 

Zarysowania, zadarcia okładek.

,,Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.''

1 w magazynie

Zarysowania, zadarcia okładek.

,,Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.''

SKU: c1_151990
Kategoria:
EAN -
ISBN -
Autor

,

Wydawca

Rok Wydania

Ilość stron

Oprawa

Stan

Numer Wydania

Format